Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Uslovna kandidatura – bezuslovno ponižavanje

Komentari (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 07 decembar 2011 18:04
Šilja iz Patkovgrada
Ne slažem se sa autorom! Smatram da bi bila velika čast, makar se uslovno pridružiti koloni punopravnih i sjajnih kandidata za EU: Turskoj (nesumnjivom doajenu), BJRM-u, pa Duklji/Montenegru. Sve su to države sa najvišim nivoom ljudskih prava na svetu (U Turskoj, bar – kako ona kaže, a ko sam ja da ne verujem, npr. nikada nije bilo i nema kršenja ljudskih prava, genocida i sl. Ne verujte onim Jermenima i Kurdima). Sve su to države sa najvišim standardima sprovođenja zakonitosti (pa, vidite, npr. Duklju/Montenegro – tamo se nikada nije ni dogodilo ništa nezakonitog, uprkos tvrdnji nekih pakosnika da je vlast tesno ispretpletana sa mafijom, ali ja u to ne verujem), a već o BJRM, čija istorija seže u nedogled u prošlost i kolevka je civilizacije (vidite samo spomenik njenom osnivaču Aleksandru Makedonskom, koji kao na nekom tanjiru stoji usred Skoplja, pardon – Skopja, pardon – Uskuba, a o međunacionalnoj slozi – da i ne govorim). A tek životni standardi? Ma, milina jedna.
Preporuke:
114
9
2 sreda, 07 decembar 2011 18:06
Milan
Posle izbora kada oduvamo nejakog pretsednika biće manje uslovljavanja.
Preporuke:
82
8
3 sreda, 07 decembar 2011 18:39
Starac Milija
22 godine su nas uterivali u Jugoslovenstvo, pa 45 godina u komunizam+jugoslovenstvo, a koliko sada će ovaj narod potrošiti života, snage, i vremena dok nas budu "uterivali" u EU - sa istim ili gorim rezultatom.
Ne daju nam da budemo sami i u miru da se razvijamo, a prodaju nam samo prazne priče koje zaluđuju naciju i oduzimaju nam vreme i energiju.
Možda grešim ali mi se čini da živimo u vreme neobjavljenog permanentnog rata protiv srba.
Preporuke:
98
3
4 sreda, 07 decembar 2011 19:29
Mandžuka
Dosta je cirkusa.
Umesto da mi njih ucenjujemo, legli smo.
Nema šanse da ne dobijemo Kandidaturu.
Šta ćemo sa njom.
Nastavlja se posao, napraviće Evropskih "Komisija za početak pregovora", pa za "nastavak pregovora". Te Komisije EK radiće danonoćno, 24 sata, ima da nas rade godinama. Sve ćer institucije raditi da pregovore pripreme da uspeju. Tih 30-tak godina, koliko će vladati Tadićevci, doneće novim generacijama Preokret, a njihovi preci, tj MI sa vama, prevrtaćemo se u grobovima od veklikog komfora i blagodeti.
To što oni neće da budu srbi, kakva je razlika između srba i nesrba, stvoričće se Viša nacija.
Tako je govorio Zaratustra i ponavljao Hitler.
Preporuke:
61
2
5 sreda, 07 decembar 2011 19:39
Vladan Nenadić
Nisam nikakav marketinški stručnjak (pogotovu ne kao naši mlađani "stručnjaci" za tu oblast, Šaper, Đilas i Krle), ali evo, besplatno nudim slogan za predstojeće izbore:

Vreme je da kažemo DOSTA!

Unapred se odričem autorskih prava.
Preporuke:
95
1
6 sreda, 07 decembar 2011 19:45
Peter RV
'Bezuslovno ponizavanje'- Kome?
Ovim nasim satrapima Zapada? Jasna stvar, ali oni imaju debelu kozu da bi osjetili ikakvi stid. Vec godinama ih vuku kroz blato i daju im javno samarcine lijevo i desno. Sto mi treba da se brinemo za njihovu bezstidnost i odsustvo dostojanstva i casti?
Mozda ce bas ovo njihovo totalno ponizenje i dovesti Srbe da se dignu sa koljena. Vucite ih i dalje kroz prasinu i nastavite da pljujete na njih!
Preporuke:
52
1
7 sreda, 07 decembar 2011 20:08
Fristajlo
Neki Vlasi nikad se neće setiti, a neke ne vredi uopšte zamajavati, već odavno znaju.
Kandidatura je osnova, a sada i potka (jer su sve ostalo završili) proevropskih snaga u Srbiji, i njihovo utočište od odgovornosti za počinjenu štetu ovoj državi. Oni nemaju kud, i toga moramo biti svesni; treba pomoći Nemačkoj da dođe do odluke o zabrani ulaska Srbije u EU, trajno, jer je to bez perspektive...
Meni je najtužnije u celoj ovoj priči to što se priprema sledeća garnitura "vlasti", koja će nam potrošiti naredne 4 godine na taj bezizgledni projekat, krajnje štetan po Srbiju, a svi ćute i nemo posmatraju, bez hrabrosti da barem pokušaju da narodu daju neka objašnjenja zašto je za nas bolje da ne ulazimo u takav aranžman; tek tu i tamo, čuju se neki slabi glasovi, kao i ovaj na NSPM, koji razložno i deduktivno rasvetle ovakve pojave i pojmove. No, to nije dovoljno, na žalost...
Preporuke:
50
1
8 sreda, 07 decembar 2011 20:08
mornar popaj
@Vladan Nenadić: U pravu ste - to bi trebalo da bude izborni slogan ujedinjene srpske opozicije: D O S T A !! . Ali, ono "trebalo" je ozbiljna smetnja, jer, nažalost, bez inostranog izdašnog finansiranja, "Ujedinjena Opozicija Srpska" (UOS) - ili tako nekako, ostaje mislena imenica. Oni majstori koji su preko Segedina već jednom izveli takvu operaciju, su već odavno postigli svoj cilj. Njihovi pitomci su sada na vlasti - pa zašto bi? Tražiti/očekivati pomoć od njihovih oponenata? U principu - ne bi bilo loše,ali.... Teško - ni njima ne cvetaju ruže. A, i kada bi - pitanje je da li bi oni bili u stanju da takvu operaciju organizuju i sprovedu.
Preporuke:
46
1
9 sreda, 07 decembar 2011 21:44
iz_Holandije
Mnogo puta kada pomislim da ostavim komentar, se i predomislim;to je licna stvar..recimo samo to i odakle se javljam; znam da zvuci idiotski ali..tako osecam; redovno pratim sve na ovom sajtu..i na drugima (recimo b92-kao komparativ)cesto me boli do nepodnosljivosti,ali ovoga puta ne odustajem iako svesna da JA kao JA nemam nikakvog materijalnog uticaja; mozda, ali samo mozda duhovnog;Dakle rekla bih sledece: do neverovatnosti je da mediji u Srbiji NE PRENOSE ono sta se zaista desava ove nedelje u Briselu- ALI stvarno!!!Ova nedelj se u SVIM EU zemljama naziva: 'nedeljom opstanka-ili propasti',samit u cetvtak/petak, 'samitom samita'itd. Pregledala sam SVE novine,sajtove u Holandiji, Belgiji,UK..NI SLOVCA...o kandidaturi Srbije..oni su SOBOM zauzeti, svojim spasom ili propasti!Cela STVARNA situacija u EU,jos bolje receno monetarnoj zoni EU je u Srpskim mediima precutana!Kandidatura Srbije je za NJIH sve samo balast,ne znaju sta ce sa sobom, nece da se sire..sigurno ne SEVERNJACI;
Preporuke:
58
1
10 sreda, 07 decembar 2011 22:00
Iz Kanade
Ovde sve bruji o propasti Evro zone.
Sagledavaju kraj.
Evro nema podlogu u Grci dužni 35 hiljada evra po čoveku.
Ali Srbi, drži li vas bunilo. Niko vas ne pominje.
Više pišu o Kosovu nego o Srbiji. Nema Srbije.
Preporuke:
49
1
11 sreda, 07 decembar 2011 22:07
iz_Holandije
nastavak:
Sta je bilo bilo je ..sada je HAOS koji mora ali samo u ime banaka/ekonomije da dobije i POLITICKU platformu; MEGA birokratska zvar mora da dobije politicku glazuru! Ali tako da najjace nACIONALNE drzave, Namacka i Francuska..nista ne izgube- mislim od njihovog 'nacionalnog'svi ostali moraju pod anesteziju- izruciti suverenitet Briselu; A o,tihom ratu EU i USA, da ne pocinjem; E, sada tu nastupa Srbija, sa cim? Sa najesencijalniim zahtevom drzavotvornosti na SVOJOJ okupiranoj teritoriji, kroz usta polu-politicara,ljudi uprljanih u i izvan sebe, ljudi koji su ne samo, do juce, nego i danas PLACENI od svih tih svetskih halabuka..onda oni nastupe sa zahtevom? Pa naravno, da ih ismevaju, i jos ce zesce.I naravno da ih ucenjuju( NE NJIH dodavola, nego kroz njih narod)..a narod to otupeo,smleven, apatican..gundajuci GUTA i ne vidi ili ako vidi- pravi se da ne vidi;
Preporuke:
45
1
12 sreda, 07 decembar 2011 22:18
iz_Holandije
Ucene su ponizavajuce, uistinu, u ime cega? Ko ce napuniti ojadena i osiromasena sela i u Srbiji i u KiM? EU? Ko ce(zgrazam se)nabaviti citostatike za obolele od raka(epidemicno?)koje danas bolnice nemaju..i gde se ubogi roditelji/deca/familija ubijaju da ih nabave?EU? Mogu tako u nedogled..do onih jadnika sto se bacise kroz prozor! Gaji se sljam,u Srbiji, predugo, i moslim da je vreme ne za preokret nego za cupanje korova!A, Zapadne gazne to nece uraditi, naprotiv, za njuh je to PLODNO tlo!

Oprostite na duzini posta, ali, puno, puno mi znacite kao sajt a ponajvise,kao ljudi,tako..eto sada ne mogoh da odcutim; Prijateljski pozdrav,
Preporuke:
53
1
13 sreda, 07 decembar 2011 22:31
Dimče
Slažem se sa Šiljom u svemu, ali smatram da je nepravedno što je spomenik mom čukun čukun dedi postavljen u Skopju, predlažem da se prenese u mesto Prdejci, kod Gevgelije, jer naša slavna loza potiče iz Prdejaca.
Tako bi se ispravila nepravda, a cela Evropa bi onda došla u Prdejce.
Preporuke:
27
1
14 sreda, 07 decembar 2011 23:37
SERBON
Isadoše nam švabe najbolji prijatelji,vidim ne podržavaju naš ulazak u ovu trulež zvanu EU?!
A istina je,kao što reče jedan komentator pod pseudonimom,,holadija,,,il tako nekako?!Da se na zapadu sad bave svojom propašću i da im nismo bitni,i sve te ucene oko kandidature je samo način da nas drže što dalje i što duže,i pri tome dobiju sve što žele!A Tadić i,,ekipa,,oko njega sa sve ,,opozicijom,,su ljudi koji treba da uruše,razvale Srbiju,....hoćemo li im MI pomoći u tome!?Zavisi samo od nas!Zato ću ja glasati na sledećim izborima za DVERI SRPSKE!!!I ne prihvatam kad neko kaže da nema izbora!IMA SAMO TREBA IMATI INTELEKTUALNI,MORALNI I LjUDSKI KAPACITET I VIDETI GA!!!
Preporuke:
35
2
15 sreda, 07 decembar 2011 23:39
simulirana paranoja
Moramo da naglasimo da status kandidata sam po sebi ne znači ništa, jer npr. Turska, kao kandidat, čeka dvanaest godina (!) na prijem u EU, koji, po svemu sudeći, neće uslediti.


ko je pratio izjave nekih zvaničnika u poslednje vreme, mogao je primetiti da se stvara nekav utisak, atmosfera veoma fatalnog, biti-nebiti događaja. Mislim da su svi akteri (domaći i oni iz EU zapravo pod istom dirigentskom palicom, samo se stvara lažan dojam da su oni na dve sasvim odvojene/suprotne pozicije.
Preporuke:
23
1
16 četvrtak, 08 decembar 2011 00:24
mogu i dalje da kradu i lažu
Sve to je samo početak pregovora o pregovorima za pregovore o kandidovanju za kandidata za kandidovanje ...
Preporuke:
27
1
17 četvrtak, 08 decembar 2011 00:55
SJ
@ Holandija
Slazem se u potpunosti sa vama i zelim samo da povucem paralelu sa vlastima, panikom i strahom, ovih u EU i u Srbiji. Svi su oni zauzeti samo samim sobom.
Ko i kako bi primio jednu zemlju za clanicu koja nije ni priznata kao suverena zemlja? Ponavljam, Srbija se ne spominje ni u vremenskoj prognozi. Za njih je to BALKAN.
Drugo, nisu srbski "vlastodrsci-udruzenje" placeni da bi bili "ravnopravni" sa njima, vec da im posao zavrse. "Gazda i segrt" granica se nikada ne menja. Svako ostaje na svom i svako zna svoje mesto.
Tragedija Srbije i srbskog naroda je sto ovi segrti zbog svoje arogancije i nepoznavanja pravila igre, nikako da shvate da su, a i ostace do daljeg, samo segrti.
Pitanje je koliko ovi "partijasi" stvarno zele u tu Evropu (kao da smo mi u Tunguziji)? Licno oni bi bili pod velikom kontrolom. Dali to njima stvarno odgovara? Zemlja dembelija bi nestala kao sneg na suncu.
Preporuke:
25
1
18 četvrtak, 08 decembar 2011 03:32
The Jack
Ufff, dobro je!! Ja sam se vec uplasio da ce da nas prime. Posebno osvezavajuce je bilo citanje komentara dame iz Holandije.

Bezuslovno ponizavanje se moze preveski kao - beskonacna lista uslova, a materijalizovati u liku onog nesternog magareta koje ganja sargarepu na stapu. Neko je predlozio DOSTA, a ja predlazem - cao zurim u drugom pravcu!! Takav stav, vrha politicke vlasti, bi doneo mnoge blagodati Srbiji, ali nece moci ove noci, jer je politicki vrh, em uzeo pare, em dao obecanja nezgodnim ljudima, a banana ima mnogo.
Preporuke:
15
1
19 četvrtak, 08 decembar 2011 08:36
milica
Mi vidimo da je sve ovo farsa ali to ne vide nasi na vrhu ili ne smeju da vide. Ponavljam, mi smo vec u Evropi, sta ce nam njihovo odobrenje pobogu? Sve smo vec izgubili pocevsi od drzave, drzavnosti pa cak i slobodu pisane reci i izrazavanja takoda hvala urednistvu ovog sajtaq koji postoji da mozemo iskazati neko misljenje koje nekom moze da se svidi a nekom ne ali to je sloboda. ja se u svojoj zemlji ne osecam ni malo zasticeno jer Srbina ili Srpkinju u \srbiji nema ko da zastiti pa sta ocekivati od EU? Ili ti od drugih zemalja?Svet ide u propast a mi se drzimo u neznanju jer vesti koje nam oni serviraju prociscene su od svega bitnog da bi znali pravu istinu koja nam se sprema a takodje i u svetu. mozemo saznati samo prekoljudi koji zive u inostranstvu sta je prava istina i koliko mi u stvari vredimo, i nasa vlada.Kada bi sve to znali ,pitanje je koliko bi se nasi Evropejci i odrzali na vlasti zato nam i nije dato da znamo.
Preporuke:
13
1
20 četvrtak, 08 decembar 2011 10:06
BK TV
Možda nije pravo mesto ova tema, ali moram da javim vest: Ponovo proradila BK TV, makar samo na intrnetu, na jutjubu.
Tako se polako isravlja medijski zločin najvećeg DS-ovca, Koštunice, koji je ukinuo tu stanicu, a dao frekvenciju srbofobu Marodku za Foks, nije dirao B92, Pink i ostale...
Preporuke:
6
17
21 četvrtak, 08 decembar 2011 14:11
@mornar popaj
Krilatica 'Dosta!' je zaista dobra i slikovita, ali ne ispunjava jedan bitan preduslov: ona spada u tzv. negativne, a ne u pozitivne poruke, dakle spada u poruke koje govore šta nećemo, a ne šta hoćemo, čemu težimo. Ona predstavlja dakle negaciju jednog puta, ali ne i afirmaciju drugog, pozitivnog, stoga treba pronaći konstruktivniju, pozitivnu poruku, kao (evo improvizujem pa zato samo kao primer), npr. krilatice 'Sloboda sada!', 'Nezavisnost!', 'Napred!' i sl.
Preporuke:
6
1
22 četvrtak, 08 decembar 2011 15:14
Puk. Ernst Šicer
Ma svakom ko ne uživa u ovoj burleski treba zabraniti da se ikad više smeje. Treba zapadnim prijateljima odati priznanje, pa oni su uspeli suvoparnoj politici dodati komponentu umetnosti. Uslovna kandidatura je prava mera za Srbiju danas.
Preporuke:
10
1
23 četvrtak, 08 decembar 2011 15:28
Danski Srbin
Procitao sam sve komentare, i kako ja to isto mislm, nema razloga da to i pisem.
Posto je EU pred velikim prestrojavanjem (Unija sa dve ili tri brzine), mi neznamo za sta se kandidujemo, odnosno, neznamo sta ce mo imati u toj zadnjoj grupi, za koju se, ustvari, kandidujemo.
Zato ja u svim mojim aktuelnim komentarima predlazem vladi Srbije, da ucini hek trik presedan i da gospodi u Briselu posalje aber ove sadrzine: MNOGO VAM SE ZAHVALJUJEMO NA MOGUCNOSTI KANDIDOVANJA , ALI MI BI DA MALO SA TIM SACEKAMO, DOK VI NE SREDITE VASE UNUTRASNJE PROBLEME.
Mozete predpostaviti koliko bi nam rejting skocio - licili bi na ozbiljnu drzavu
Zao mi je sto moram biti grub i poruciti g. Pribicevicu, da je ono sto on tvrdi, na zapad je nas jedini put, non sens (ovo je bio taj kulturni minimum saopstavanja, prava rec nije pristojna).
Nazalost, mi gluvima pricu pricamo.
Ako isti ili slicni u Srbiji dobiju na izborima, obecavam da o tome vise necu pisati..
Preporuke:
14
1
24 ponedeljak, 12 decembar 2011 23:38
Ljilja Vanc.
Sve se ovo moze lako objesniti sa nekolko recenica.

1. Prvo, mi jos nismo skroz nokautirani i jos bar 50 % glasace ne bi glasao za Zapad i njihove organziacije pa ce zato taj isti Zapad nastaviti da nas muci i da odseca deo po deo nase zemlje sve dok od Srbije ne ostane beogradski pasaluk i dok se i poslednjem Srbinu ne ispere mozak.

2. Drugo, u svetu a narocito u Evropi, se ostvarju ciljevi koje je jos onaj mali brka sa cudnim razdeljkom na glavi zacrtao pre 70 godina (pogledajte samo mape onda i sada i videcete slicnosti). To sve znaci da smo unapred odredjeni kao neprijatelji sta god da radimo jer nas Zapad poistovecuje sa njihovim najvecim neprijateljem, a nasim "starijim bratom" Rusijom.

U zakljucku, nama nece svanuti dok Rusija ne procveta jer se karte dele na svetskom nivou. Tako je i bilo vekovima. Dzaba nama sto hocemo u Evropu kad nas Eropa ne vidi u njoj.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner